Informatyka

Ankieta „Rola AI w edukacji z perspektywy uczniów”

https://aplikacje.edukacja.gov.pl/app/generator-formularzy-podglad/?formVersionId=5297dd5e-243c-469b-8ac5-0ce4ad138f08&formId=877f4af5-8632-40f0-8461-2094bd12ad90

Podstawa programowa: TUTAJ

regulaminPracowni

pso_inf_2022-23

https://www.grajteraz.pl/g/minecraft-classic

Prace dodatkowe uczniów – 2022/2023

Szymon S. klasa 8d

Prace dodatkowe uczniów – 2021/2022

Marcel D. klasa 8b

Gabriel W. klasa 7c

Poruszanie się: lewo – A, prawo – D
Strzał: spacja

Poruszamy się – w lewo: a lub lewą strzałką – w prawo: d lub prawą strzałką. Podskakujemy W.
W grze chodzi by po przeskakiwać z platformy na kolejną i zbierać punkty.

Uwaga w grze są dodane przeszkody.

Gra papier, kamień, nożyce

W3Schools Code Game: https://www.w3schools.com/codegame/index.html

Na zajęcia:

Kodowanie obrazów (generator online): TUTAJ

polaczBloczkiZebyProgramZadzialal

zgadnijLiczbe

„Mario łapie monety” – pliki do pobrania:

„Polowanie na dynie” – pliki do pobrania:

HTML i CSS

Podstawowa struktura strony

<html>
<head>
  <title>Tytuł strony</title>
</head>
<body>
Zawartość strony
</body>
</html>

HTML 5

<!DOCTYPE html>
<html lang="pl">
<head>
  <meta charset="UTF-8" />
  <title>Tytuł strony</title>
</head>
<body>
Zawartość strony
</body>
</html> 

Python

Scratch:

Zadania do samodzielnego wykonania:

„Złap prezent” (gra)

Zawartość sceny:

„Łapacz”:

„Spadający prezent”:

Animowane litery:

Gra – znikający Gobo:

Ruch na scenie w SCRATCH:

Ciekawe strony:

Prowadzący:
mgr inż. Rafał Kruczkowski